033 – 722 01 00 info@meritel.se

SÅ JOBBAR MERITEL

Att välja telefonilösning är som att kasta sig ut i en djungel av växelleverantörer, mobilabonnemang, mobiloperatörer och abonnemangsformer. Och hur ska du veta vilken typ av abonnemang eller växellösning som passar just ditt företag? Det är där Meritels noggrannhet och analys kommer in så att du kan känna dig trygg med ditt val av telefonilösning.  

HAR DU BINDNINGSTID KVAR?

Eller “sitter du fast” i en växellösning just nu?

Lugn, du kan ändå ta kontakt för en diskussion.

SÅ HÄR GÅR DET TILL

  • Min första åtgärde blir att ta reda på vilken typ av verksamhet du har, vad ni gör.

  • Därefter gör jag en kartläggning av hur telefonin och kommunikationen fungerar idag.

  • Finns det flaskhalsar? Fungerar röstbrevlådor, kundtjänst och växel som ni vill, eller kunde det fungera bättre?

  • Finns det mobiltäckning överallt där dina medarbetare arbetar? 

  • Hur skyddas medarbetare som arbetar ensamma?

Ja, som du ser finns det många frågor att ta ställning till. Ja, som du ser finns det många frågor att fundera över. Det är därför du anlitar mig. Eftersom jag vet vilka frågor som måste ställas och var svaren finns. Jag följer hela telefonsamtalet, hela flödet från början till slut med utgångspunkt från vad du vill ska ske när en kund ringer till ditt företag.  

Ofta leder min rådgivning till en bättre lösning och lägre kostnader! Min erfarenhet och rådgivning får du gratis! 

Jag kommer inte att sälja på dig ett mobilabonnemang hursomhelst. Jag kommer att hjälpa dig att hitta rätt telefonilösning. Och jag fungerar dessutom som din kontaktperson under hela processen.  

När jag hittat rätt lösning för dig finns jag fysiskt på plats under driftsättningen. Jag har direktkontakt med vald lösnings projektledare och support och tillsammans med dig verifierar vi att allt fungerar som det ska. Dessutom tar jag hand om all utbildning, så att alla medarbetare får tillgång till systemets alla funktioner. Då vet alla vem som svarar när receptionisten har semester och vem som ingår i samma svarsgrupp. 

Och jag lämnar dig inte sticket efter att din telefonilösning är igång. Med jämna intervaller kommer jag följa upp och kontrollera att allting fungerar som det ska. Det är så man bygger förtroende enligt min mening. Och det är vad jag arbetar med. Och det är därför Meritel ger dig en annan upplevelse och en helt annan känsla. En känsla av trygghet. 

RÄTT LÖSNING FÖR DIG

Jag kommer inte att sälja på dig ett mobilabonnemang hursomhelst. Jag kommer att hjälpa dig att hitta rätt telefonilösning. Och jag fungerar dessutom som din kontaktperson under hela processen. Det är därför som det känns tryggt att anlita Meritel.